Zakupy ostatnich miesięcy. Czyli trochę nowości i starości. Minti Shop, Rossmann, apteka gemini, drogeria Natura, Golden Rose

19:33 Katarzyna Piątkowska-Błaś 18 Comments

Nie było mnie wieki.
To najdłuższa moja przerwa w blogowaniu.
Miałam tyle na głowie, nadal mam, bo wszystko kręci się wokół tej małej istoty, która niedługo będzie już z nami.
Poza tym jakoś nie miałam siły i weny do blogowania, więc nie chciałam robić nic na siłę.
Myślę o rozszerzeniu mojego bloga o tematykę ciążową, dziecięcą.
Pewnie z aktualnego grona obserwatorów nie wiele osób będzie tym zainteresowana.
Nie martwcie się nie zamierzam się całkiem przekształcić w mamowego bloga :):)

Ale do sedna.
Dziś będzie o kosmetykach, które nabyłam na przełomie lipca i sierpnia.
Jedno zamówienie z minti shop będzie z czerwca.
Szczerze rzadko kupuję teraz coś dla siebie.
Nie miałam takiej potrzeby i ochoty, ale ostatnio wracam na właściwe tory, bo zaczyna się to zmieniać .
Kilka kosmetyków to całkowite nowości, kilka sprawdzonych ulubieńców.
Teraz pokazuję Wam przedsmak tego o czym będę pisać przez kolejnych kilka postów.
 Pojawią się na pewno recenzje.


Pierwsze zamówienie, a właściwie były to dwa zamówienia jest z Minti Shopu.
Zamówiłam produkty z Resibo- pokochałam tą markę <3
Nowy tangle teezer, długo oczekiwany bronzer The Balm bahama mama, 2 suche szampony Batiste które mają wspaniały zapachach, gąbeczki które do złudzenia przypominają Beauty Blender a nazywają się blend it, oraz szampon i odżywka z Organix którą kupiłam na pół z MoniskaPe ( po cichu powiem Wam, że okazały się moim hitem )


Szampon i odżywka z l biotica zamówiony w aptece Gemini, skąd przyszło mi już kilka kartonów do wyprawki dla naszego dzieciątka. 
Powiem Wam, że ceny mają tam niesamowite!


Drobne rzeczy z drogeri Natura. 
Sprawdzona już odżywka i bardzo dobry korektor, który muszę dokupić w jeszcze w jaśniejszym odcieniu.


 Kredka do brwi Golden Rose i dwie cieliste na linie wodną.


I jak zwykle najwięcej w Rossmannie...
Żele pod prysznic z Isany cudne zapachy!
Ulubiony krem do depilacji, mydełka, itd.
Z nowości są tylko produkty BeBeauty do makijażu i oczyszczania, 3 kroki z Wibo, krem z wellness&beauty i antybakteryjny żel.

A co Wy ostatnio nabyłyście?
Jakie posty chcielibyście wkrótce widzieć u mnie na blogu?

Love K.

18 komentarzy:

  1. Cos z kolorówką:) tez wróciłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest super, ale łatwiej mi się z nim współpracuje jak jestem choć delikatnie opalona.
      Dla mnie dużo lepszy niż Mac Harmony tzn kolor mi bardziej odpowiada :)

      Usuń
  3. Ja mam aptekę Gemini u siebie w Toruniu stacjonarnie, więc jeśli nie chcę płacić za przesyłkę, bo niewiele mi potrzeba, to dreptam sobie na drugą stronę Wisły :)) Ciesz się Kochana wolnym czasem i odpoczywaj, używaj kosmetyków, bo potem może czasem być kiepsko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj to zazdroszczę jakbym miała ją stacjonarnie to chyba co dziennie robiłabym tam zakupy, bo co chwile mi się coś od nich przypomni, a jak dochodzą koszty wysyłki to trzeba się zastanowić, choć z reguły ze względu na cenę zamówienia mam wysyłkę za free ;)

      Usuń
  4. Jeżeli chodzi o kosmetyki dla dzieci z rosmanna to polecam ci krem do pupki właśnie z ich firmy :) dobry skład nigdy moja mała nie miała nawet zaczerwienionej a i cena atrakcyjna bo ok 7 zł i mam go z 6 miesięcy wcześniej miałam droższy krem bo ok 30 zł ale czasami nie ma co przepłacać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też ten krem z Rosmanna, w ogóle już mam takie zapasy wszystkiego, ze hoho :) ;) słyszałam same pozytywy o bepanthen baby extra też kupiłam, ale jego cena nie jest już tak kusząca :/ ;)

      Usuń
    2. Tez go używałam ale cena.... plus szybko się skończył

      Usuń
    3. Ten krem z Rossmanna z babydream ma bdb opinie chyba pójdzie na sam początek plus zabiorę go ze sobę do szpitala dla małego ;):*

      Usuń
  5. Rossman rządzi, całkiem spore zakupki widzę :3


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/08/babyonlinedress-cudowne-suknie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeeeeej, ile kosmetyków! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy. Też kupiłam tą silikonową myjkę i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze jej nie stosowałam, ale słyszałam bardzo dobre opinie :)

      Usuń
  8. Cieszymy się, że wróciłaś :) powiem ci, że ja ostatnio już też niewiele kupuję. Dosłownie to, co się kończy, czyli najczęściej wpadam po antytperspirant lub waciki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kilka miesięcy ciszy, teraz bardziej mnie poniosło, ale zrobiłam trochę zapasów, żeby później nie latać :)

      Usuń
  9. Wreszcie post! I to fajny wpis o zakupach, które lubi pewnie każda kobieta. Sporo fajnych rzeczy Ci przybyło (nawet na spółkę ze mną;) ) i chętnie o nich poczytam :) :*

    OdpowiedzUsuń